In navolging van de preventiemaatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus, passen wij onze dienstverlening aan.

  • Het loket werkt enkel op afspraak.
  • Het dragen van een mondmasker is verplicht.
  • Afspraken maken kan telefonisch en voor een deel van onze producten online.
  • Hou 1,5m afstand.
  • Kom alleen naar je afspraak, tenzij je afspraak de aanwezigheid van meerdere personen vereist.
  • Kom stipt op tijd voor je afspraak. Zo vermijden we binnen wachtrijen.
  • We doen geen huisbezoeken .
  • Betalen kan enkel via bancontact.
  • Heb je vragen, contacteer ons via 0800 20 800

Alvast bedankt voor je begrip.

Een nieuwe identiteitskaart, kids-ID, rijbewijs, reispas, vuilniszakken of een CO melder... nodig?

De dienstverlening van het burgerzakenloket in het dorpshuis van Leest werd terug
opgestart op 1 september. Hier kan je op woensdagnamiddag telkens op afspraak,
tussen 10u en 12.30u en 13.30u en 16.30u 
terecht.

De dienstverlening in de dorpshuizen van Walem en Muizen werd stopgezet.

Je kan je afspraak boeken via onze website, via ons gratis nummer 0800 20 800 of aan het onthaal in het Huis van de Mechelaar tijdens de openingsuren.

Vuilniszakken en  CO-melders kunnen aangekocht worden zonder afspraak tijdens de openingsuren van het loket.

Afspraak maken